Groot nieuws uit de organisatiekamer! We hebben officieel de handen ineengeslagen met een prachtige nieuwe partner: BRINK XL. Met hun passie voor logistiek en aanpakken passen ze perfect bij het karakter van ons evenement.🏃🏽
Het organiseren van een weekend als de Diepe Hel vraagt om een sterk team en partners waar we op kunnen bouwen. We zijn dan ook ontzettend blij dat we samen met BRINK XL de komende editie naar een nog hoger niveau kunnen tillen. De eerste voorbereidingen zijn al in volle gang!
Welkom bij de club, BRINK XL! We kijken uit naar een knallende samenwerking. 🔥